melissasmamma

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

ULTRALJUD

Av caroline petersson - 15 oktober 2010 19:00

I går gick jag in i vecka 20 så nu är det 145 dagar kvar till Bebis kommer. Idag började vi dagen med att gå på Ultraljud allt såg bra ut med bebisen o dom kunde inte helt 100% se vad det var för kön så nu får vi vänta. det känns nästan mer spänande nu när vi inte det säkert. Med melissa så viste vi inte vad det var för kön. jag hade först känslan av att det va en kille men mot slutet av graviditeten så kände jag att det var en tjej.. denna graviditet har jag kännt enda från början att det är en tjej men vi får vänta och se.

 Melissa tyckte iallafal det var jätte spänande att följa med o se bebisen.

efter ultraljudet gick vi in till stan och köpte våra första kläder och melissa köpte bebis nappar. Hon går o pillar på dom nu o vill öppna dom tror nog att hon tyckte dom var så fina så hon vill ha dom själv min busfis..


Här är kläderna vi köpte

    

 
 
Emma

Emma

15 oktober 2010 22:00

Så skönt att allt så bra ut men lite synd att ni inte fick veta kön om ni nu ville de. Vi visste ju inte med Lucas men med Kevin visste vi. Hade vi fått en till hade jag inte velat veta de men jag ångrar inte att vi visste de med Kevin :)
Fick ni nytt bf datum eller de är fortfarande samma?
Kram kram

http://emmasak.blogg.se

caroline petersson

16 oktober 2010 09:47

vi ville kolla könet o hon sa att hon var 80% säker på att det va en tjej. så nu får vi vänta o se om de är rätt.. men jag köper inga tjej kläder enu för man vet ju inte det kan ju vara en liten pojke :D vi har samma bf datum den 9 mars :)

 
Sandra

Sandra

16 oktober 2010 09:08

Urgulliga kläder =)

Känns skönt att kunna prata med dig, du får en att bli lugnare ! =) Sen är det roligt att ha nån att prata allt bebisprat med =)

http://snartenliten.blogg.se

caroline petersson

16 oktober 2010 09:49

vad bra att du tycker det :) jag vet hur jobbigt det är att vara orolig.. du är den enda jag kan prata bebis saker med så det är jätte bra :) och att du bor så nära är enu bättre :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline petersson - 22 oktober 2010 10:59

jag gick upp lite tidigare idag för melissa skulle ta kort på dagis. Men när vi väl kommer dit så har jag tagit fel på datumet o det var nästa fredag det var fotografering.  hahah så vi fick vända o gå hem igen. Melissa blev iallafall jätte glad nä...

Av caroline petersson - 21 oktober 2010 20:35

jag ligger här i soffan o är mega trött och bebisen knuffar i magen. jätte mysigt. idag har jag träffat sandra o pratat bebis och så tittade vi på bebis kläder.. känns som det bara är bebis nu men det är mysigt.. när jag kom hem från stan ringde ...

Av caroline petersson - 20 oktober 2010 14:24


Började dan med att lämna melissa på dagis o fick reda på att hon ska inte byta avdelning nu på torsdag som vi trode utan hon får vänta med det. Det gör inte mej något eftersom hon trivs så bra. Gick en sväng på stan idag också o skulle titta om ja...

Av caroline petersson - 17 oktober 2010 11:07


  

Av caroline petersson - 16 oktober 2010 18:00

Nu har vi bakat bröd här hemma o det blev jätte gott. Melissa älskar när vi bakar själva. När jag hittar ett recept som jag gillar brukar jag alltid skriva ner det i min recept bok det är kul att samla på sig recept så kan jag ge dom vidare till mina...

Presentation


Hej, Jag heter Caroline,är mamma till Melissa 2 år. väntar nu en liten som beräknas komma den 9/3 2011. Har också min underbara pojkvän.

baby

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards