melissasmamma

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

TROTSIG MELISSA

Av caroline petersson - 9 oktober 2010 10:18

Den 4 november bli melissa 2 1/2 år hon har förändrats från kramgo liten tjej som vill ha hjälp med allt till en självständig stor tjej som klarar allt själv. det ända man hör nu är jag vill, jag kan själv, vad är det? som tur är så vill hon iallafall kramas mycket fortfarande så det tar jag tillvara på.


igår tittade vi på filmen prinsessan och grodan och huvudpersonen i filmen är mörk och melissa har börjat märka att pappa och hon är mörka men inte jag så det brukar hon säga.


idag händer det inte så mycket ska nog gå ut till lekparken ett tag och sen måste det städas här hemma. få se om melissa hinner måla en kruka idag också. Hon ska byta avdelning på dagiset i slutet av månaden o då ska vi måla en kruka och köpa en blommo som vi kan ge till dagisfröknarna. Har faktist varit väldigt nöjd med hennes avdelning men nu måste hon bytta för dom har ålders anpassade avdelningar och melissa har blivit för stor för den avdelningen. Jag hoppas värkligen att hon kommer trivas på den andra avdelningen med dom större barnen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline petersson - 22 oktober 2010 10:59

jag gick upp lite tidigare idag för melissa skulle ta kort på dagis. Men när vi väl kommer dit så har jag tagit fel på datumet o det var nästa fredag det var fotografering.  hahah så vi fick vända o gå hem igen. Melissa blev iallafall jätte glad nä...

Av caroline petersson - 21 oktober 2010 20:35

jag ligger här i soffan o är mega trött och bebisen knuffar i magen. jätte mysigt. idag har jag träffat sandra o pratat bebis och så tittade vi på bebis kläder.. känns som det bara är bebis nu men det är mysigt.. när jag kom hem från stan ringde ...

Av caroline petersson - 20 oktober 2010 14:24


Började dan med att lämna melissa på dagis o fick reda på att hon ska inte byta avdelning nu på torsdag som vi trode utan hon får vänta med det. Det gör inte mej något eftersom hon trivs så bra. Gick en sväng på stan idag också o skulle titta om ja...

Av caroline petersson - 17 oktober 2010 11:07


  

Av caroline petersson - 16 oktober 2010 18:00

Nu har vi bakat bröd här hemma o det blev jätte gott. Melissa älskar när vi bakar själva. När jag hittar ett recept som jag gillar brukar jag alltid skriva ner det i min recept bok det är kul att samla på sig recept så kan jag ge dom vidare till mina...

Presentation


Hej, Jag heter Caroline,är mamma till Melissa 2 år. väntar nu en liten som beräknas komma den 9/3 2011. Har också min underbara pojkvän.

baby

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards