melissasmamma

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

PIPPI LÅNGSTRUMP

Av caroline petersson - 4 oktober 2010 15:24

Idag var det Astrid lindgrens dag på dagis så melissa var utklädd till pippi långstrump. hon var jätte glad när jag hämtade henne. hon berättade att dom ätit pankakstårta med glass..

de låter faktist väldigt gott.. få se vad jag ska göra för mat snart.

här är en bild på min älskling 


    


 
 
Ingen bild

http://miikkisblogg.blogg.se

7 oktober 2010 12:13

hehe vilken söt liten tjej:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av caroline petersson - 22 oktober 2010 10:59

jag gick upp lite tidigare idag för melissa skulle ta kort på dagis. Men när vi väl kommer dit så har jag tagit fel på datumet o det var nästa fredag det var fotografering.  hahah så vi fick vända o gå hem igen. Melissa blev iallafall jätte glad nä...

Av caroline petersson - 21 oktober 2010 20:35

jag ligger här i soffan o är mega trött och bebisen knuffar i magen. jätte mysigt. idag har jag träffat sandra o pratat bebis och så tittade vi på bebis kläder.. känns som det bara är bebis nu men det är mysigt.. när jag kom hem från stan ringde ...

Av caroline petersson - 20 oktober 2010 14:24


Började dan med att lämna melissa på dagis o fick reda på att hon ska inte byta avdelning nu på torsdag som vi trode utan hon får vänta med det. Det gör inte mej något eftersom hon trivs så bra. Gick en sväng på stan idag också o skulle titta om ja...

Av caroline petersson - 17 oktober 2010 11:07


  

Av caroline petersson - 16 oktober 2010 18:00

Nu har vi bakat bröd här hemma o det blev jätte gott. Melissa älskar när vi bakar själva. När jag hittar ett recept som jag gillar brukar jag alltid skriva ner det i min recept bok det är kul att samla på sig recept så kan jag ge dom vidare till mina...

Presentation


Hej, Jag heter Caroline,är mamma till Melissa 2 år. väntar nu en liten som beräknas komma den 9/3 2011. Har också min underbara pojkvän.

baby

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards